-Jag var din, Du var min, Han festa, Jag testa, Han smekte, Jag lekte, Jag backa, Han lacka, Jag drog, Han dog.

Ska berätta lite kort om dagen:
Vaknade,fixade mig och stack till bussen vid 07.15
Träffade Tara i bussen :)
Va i skuulan hela dagen och slutade 15.20
Hade utvecklingssamtal och det gick bra faktiskt. :D
Stannade kvar en stund och det häändish lite grejer....
Tog bussen med Joan kl halv 5, tror jag?
Träffa mamma på bussen så fick sällskap hem.
Kom hem vid 5 och har hunnit städa mitt rum, gjort läxan, ätit och suttit vid datan i typ en timme.
Har hunnit med ganska så mycket :))
Ska börja runda av nu, ska göra min andra läxa -.-
Det här blir nog dagens sista inlägg så med det här säger jag Godnatt!
.


- Tagna medans jag ''pluggade'' -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0