-Nawwwi ♥

Såg att Alee hade skrivit ett inlägg, haha va gullig du e!
ÄLSKAR DEEJ OCKSÅ BÄSTAVÄN! :) <3
.
Gårdagen: Skola hela dagen, kom hem vid 4 och träffade Alee i centrum en liten stund.
Fixade till mig lite, för att sen rulla t St. Erikssplan.
Mamma, Nicole & jag åkte till en show, det va några Chilenska Stå upp komiker(tro det heter så)
Asso jag gillar inte sånt, men på guuud dem här va TUUNGA!
Efter showen va det tänkt att jag skulle hem till Alee och sova där, men eftersom showen började 1 timme senare så blev det lite sent, så jag sov hemma istället.
Men innan vi gick hem så åt vi i en grill, jag år självklart kebab med bröd :) :)
Sen tog vi tåget mot Vårby och kom hem vid kvart i 1...
Gick & la mig direkt, va helt död hade sovt i typ 6 timmar..
.
Idag vakna jag halv 11 ungefär. Alee kom förbi med min väska halv 12 typ och hon stanna här en stund. Hon drog för typ 1 timme sen.
Just nu väntar jag på att pappa ska komma och hämta mig, skulle ha stannat den här helgen men nejnej.
.
(Btw Har dataförbud just nu, kommer inte kunna blogga från måndagar till torsdagar
Men bloggar när jag får tillgång till en dator)
.
Det blev ett långt inlägg så ska börja runda av nu, Hare bäst!


- Jag just nu...(osminkad) -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0