-SKHLM

Ska berätta lite om min dag..
Hade skuula under dagen förutom på morgonen för gick t läkaren.
Kom t skuulan ungefär kvart över 12 och chillade lite med steffi och joan (y)
Slutade tidigare för dansen var inställd för eva (läraren) va sjuk.
Så istället åkte jag till Skärholmen med Steffi, Mattias, Emelie och Ebba :)
Fick med mig 2 tröjor och lite små saker (y)
Vi åkte till Vårby ungefär kvart i 7 och vi gick till busstationen för dem skulle ta bussen till huddinge.
Aa men det skämde ut mig där, säger inte va jag gjorde -.-
Men kom hem vid kvart över 7 och åt direkt när jag kom hem, tjockis jag är ;)
Tog lite bilde idag laddar upp dem sen om jag orkar (a)
Tror jag avrundar här.

- Igår (utan smink) -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0