-Städning suger baaajs

Har precis städat klart mitt rum asso det var typ kaos...
Mamma tvinga mig att städa det så jag var tvungen att göra det.
Tog före och efter bild på hur det blev....Mobbad jag är men shit the same
Om min dag dåra? : Var i skolan under dagen, slutade tidigt 13.20 faktiskt ;)
Va tvungen att stanna och göra en engelska skiit och Hiba också, vid kvart i 3 rullade vi till Kvarnbergsplan och där var Steffi & Erica, chillade med dem till ungefär halv 4.
Hiba gick tidigare för hon tog bussen.
Kom hem vid halv 5 och mamma väntade med lite mat. (y)
Satte mig vid datan efter och hann sitta i 2-3 timmar (a)
Sen städade jag -.-
Senare kommer ett inlägg på veckans outfiter :D
Avrundar här :*
.

- Klädseln är lite opassande men jag hade dem leggingsen den dagen och tog ba på mig en tröja på kvällen -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0