-Turn around

Söndag: vaknade vid 10 och chillade framför datan nästan hela dagen..
Vid 6 stack vi till min syster för hon gjorde inbakade flätor på mig, Najss!
Kom hem vid 7 och fixade lite grejer inför idag och så kolla jag bara på Jersey Shore :D
.
Idag: Träffade Tara och vi åkte buss tillsammans...
Klockan 8 kom jag fram till Huddinge och träffade Hiba och vi gick till snäckan och mötte upp alla från min skola.
Hela högstadiet tog 08.17 tåget till T-centralen och vi åkte t stan för att kolla på film.
Vi kolla på en film som hette Hermano (vilket betyder bror på spanska)
Filmen var skiiit sorglig.... ;(
Filmen slutade vid 11 och då stack jag, Una, Hiba, Montse och Steffi till Kungshallarna och åt dära :)
Klockan halv 1 skulle klassen träffas i Kungsträdgåren och vi skulle ta pendeln till Huddinge.
Jag, Una och Steffi luffa runt och tillslut hamna vi i Skärholmen.
Satt lite inne på donken sen så började alla rulla hemåt....
Steffi tog bussen t Huddinge, Una och jag tog tåget för hon skulle t sin träning.
När man kommer till Vårby träffar man Alee och Tara och man får sällskap hem :)
Vi gick snabbt till Vårbacka och så gick vi hem. Vid halv 6 så gick vi ut för att jogga.
Vi jogga ner till stranden och satt på bryggen ett tag..
Sen vid halv 7 kom jag hem och vid 7 så gick jag till tvättstugan..
T R Å K I G T ! !
.
Men neej nu fick ni en hel bok fan, men ska avrunda här och ska hoppa in i dushen för att fräscha upp mig lite you knööw :)
.

- Innan jag stack ut och jogga -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0