-20.56

SCHAAAALLLLLÅÅÅÅÅÅ! Slutade vid halv 3 och väntade på att Joan skulle sluta. Vi åkte till Södertörn för att möta några, Jag skulle träffa Sanae och han Felipe. Va där vid halv 4. Vi träffa på Linda så vi åkte med henne till masmo, vi gick hem till henne snabbt och sen rulla vi mot vårby. I centrum träffa vi Yannis och Jonas. Vi chillade lite med dem sen vid 5 rulla vi hem till mig. Sanae hjälpte mig lite med kläderna, sen prata vi lite med min mamma och nicole. Hon rulla hem vid halv 7 och jag städade mitt rum lite snabbt. Jag och Nicole åt precis varma mackor med te/youghurt. Såååå är proppppppmätt. Ska fixa min ipod nu för den e fuckeeeed up! All musik ba *BOOM* borta?! Sååå de e bara de som gäller just nu, sen rullar man mot sängen. Avrundar här, Puss! :*

Liiiiite sådär halvgammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0