-HEHEHEHEEH

Har precis torkat håret som jag tvättade för ungefär 20 min sen. Ska börja fixa mig för ska träffa lite folk i plattan kl 17 : ) Sen drar vi till The Voice och fuuuuuuuuckar ur! Måste träffa Sanae först sen så drar vi till tc. Ska berätta lite om igår. Orkar inte berätta med detaljer så tar det snabbt. Fixade mig och allt, Sanae kom hit och vi drog till tb vid halv4 tiden. Kom fram vid kvart över 4 i ung. Gick till donken träffade folk och sen så rulla vi mot stora scenen. Vi träffa lite mer folk sen så fuuuuuuuuuuuuuuucka vi ur toooooooootalt bror! Ouuuuft Tania bääääästa när hon va i ringen, HAHA. Följde med Sanae till tåget klockan 8 gick tbx och va med alla andra. Vi fuuuuucka ur mer! Sen va vi i Halebop tältet. Mamma mötte mig i tc klockan kvart i 10 ungefär. Vi stack till hennes kompis resturang och åt : ) Kom hem kl halv 1 ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0