-I'm back om track bitch!

Som ni kanske fattat så är jag i Sverige nu : )  Flyget startade en timme efter tiden vi egentligen skulle startat och landade alltså en timme senare. Mormor, Morfar, Mamma och Nicole väntade på mig i Skavsta. Det va ganska så läskigt att åka själv men jag klarade mig för de va ett par som hjälpte mig lite. Men somsagt dem väntade på mig och min väska kom ut direkt på bandet så jag va en av dem första som kom ut. Kramade och hälsade på alla och sen rörde vi oss hemåt. När vi kom hem så lagade mamma mat medans jag packade upp allt. Ska visa vad jag köpte senare. Juuuuste apropå bilder från när jag va där så kommer dem i september för alla bilder är i pappas kamera och han har den just nu.. Men skitsamma. Vid 5 åt vi och hade de trevligt : ) Och vid 7 ungefär gick mormor och morfar hem. Jag och Nicole hade skit tråkigt så vi bestämde oss för att gå ut och spela fotboll. Vi fixa fotboll och vi cykla till Vårbergsip vid 9. Vi tränade också, vi sprang och allt möjligt. Asså jag har träningsvärk i hela kroppen. DÖÖÖÖÖÖDA MIG. Jag har lust att slänga mig i en vägg eller nånting.. Psyko? Haha kanske.. Men aa vi kom hem vid 12 och vi fixa lite mackor för vi va huuuungriga. Sen gick vi och la oss somnade vid 1. Hann prata lite med Alanis också. Gumman spräck henne säger jag bara och du vet vad jag mer sagt till dig. Du har alltid mig! Men aa somnade då och vaknade klockan 10 för mamma kom innan för dörren och ba är ni vakna? Vi ba aa helt döda, HAHA. Vi gick och la oss i mammas säng och pratade lite om allt mellan himmel och jord. Tvättade håret och vi åt efter sen vid 1 gick vi och tvätta, så just nu tvättar vi... Kommer bli klar vid 4. Ska platta håret nu, sminka mig och leta efter kläder och sen måste jag hinna städa mitt rum innan jag går ut. Ska träffa Sanae idag : )))))) De va en månad sen vi träffades fan! Såå det ska bli kuligt! Men aa de va typ allt? tror jag.. Neej juste ville säga att jag pallar inte skriva om Ukraina resan just nu men gör de nån annan dag istället. Åhh shit värsta boken jag har skrivit men ajde ska börja röra på mig nu och göra något vettigt med mitt liv.. Såååå avrundar här, Puss!*
.
.

- Bild briiiist.. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0