-Lite innan jag däckar..

Efter de där inlägget fixade jag mig och hämtade sisat tvätten och skull egentligen träffa Sanae men nej så blev de inte. Så satt hemma helt sminkad och fixad.. Vid 6 följde jag med mamma till Abf för att göra en sak sen så gick vi till ica och köpte lite grejer.. Kom hem vid 7 och åt lite snabbt. Sen hade jag tråkigt så började ta lite bilder, så aa dem kommer komma lite då och då i inläggen : ) Satt mig vid datan vid halv 10 och sen vid 11 jag ''vi'' och la oss, eller mamma dåra men hon tror jag sover, hehe. Men nej nej jag har en egen data som jag kan använda, HAHA. Men aa så vid halv 12 satte jag på mig data och har hållt mig här sen dess. Har fixat lite bilder, lyssnat på muzic och bara campat på snitchbook. Men aa ska typ gå och lägga mig för ska kanske träffa Hiba imorgon, Vi ska till Skärholmen vid halv 2 så jag måste vakna lite tidigt. Skulle egntligen träffa Alanis men hon kunde inte så de får bli på torsdag typ. Ajde ska däcka nu, Eller nej ska bara lägga in dagen outfit...Avrundar här,Puss! :*
.
.
- Idag.. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0