-Love is what every person needs

Hej alla hinner inte blogga för måste till Sanae nu. Måste hjälpa henne för hon har nackspärr -.- Men aa ska dit nu efter inlägget. Blev precis klar med att sminka mig och ska bara sätta på mig en kofta, skorna och så drar jag : ) Efter ska vi till Ung, pallar inte va där hela dagen så vi kommer gå vid 5/6 typ. Men de va typ allt eller nej. Vaknade vid 12 och jag och Nicole va tvugna att tvätta. Vi blev klara för 20 min sen. Okej nu va det allt. Ajde ska gå nu, Puss! :*
.

- Älskar dig! -

Kommentarer
Postat av: julia

heej du ja ville bara säga att ja älskar designen du gjorde t mig. när ahmet frågade om ja ville ha en design så sa jag ja för att min inte va så snygg men ja har väntat på en design i 3 veckor och fick koderna och det idag så ja kommer tyvär byta nu. hoppas du inte blir arg. när ja har tröttnat på den designen byter ja tillbaka till din. lovar. ha det bra och hoppas du inte blev arg <3

2011-08-16 @ 19:13:46
URL: http://juliiaaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0