-Om igår

Helllllloooooooo people! Vid 3 så hoppade jag på Sanaes tåg, vi fick sällskap av Ozzy en station. Vi gick av i tc och träffade på Christina. Hon hade stått och väntat på en tjej i en timme så vi vänta med henne utanför Kicks. Senare kom Betty och till tjej som jag inte kommer ihåg namnet på.. Sen börja vi gå mot ung ocg vid ingången träffade vi Sherii och Asta : ) Jag och Asta gick till donken för vi skulle äta så Sherii och Sanae gick nånstans. Har för mig att dem gick till dansgolvet. Senare kom Sherii, Sanae, Moa, Astrid, Jennifer, Nirra och Izel dem e kom till donken. Lite senare kom Damla. Vi satt där en stund sen rulla vi in mot ung igen. Vi fuuuuuuucka ur! Assså Una och Kamilla största satsarna. Aa sen dem kom några random folk och börja dansa med mig, Ouuuft blev lack fan! Och sen vare nån sån taffsa på mig jag gav han värsta örfilen, HAHA. Musiken blev dålig så vi tagga bakom scenen till festen där! Asssssså där vare riktigt tuuuuung musik! Dancehall, Reggeaton och Soca, GAAAAAAAAH! Vi blev fotade också, bilder kommer när Sanae lagt ut dem : ) Vi dansa där en stund sen vid kvart i 9 började jag, Sanae, Asta, Sherii, Damla, Nada och Angelina rulla mot tågen. Kom hem vid 10 ungefär.. Satt vid datan lite, åt en macka sen gick jag och la mig för va döööööööööööö trött. Har värk i benen från igår. Nu väntar ag på Sanae för min syster ska noppa henne sen drar vi till ung och bara hare tungt : ) Bloggar kanske innan jag går. Avrundar här, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0