-UNTZ! UNTZ! UNTZ!

Idag så började skolan som alla säkert vet. Rätt så chill dag, bara massa information, fika & lunch. Kom hem för nån timme sen. Men idag vaknade jag kvart i 6 av att mamma torkade håret -.- Så blev på dåligt humör... Fixade mig och allt sen vid kvart över 7 rullade jag mot bussen... Kom fram till Kvarnbergsplan vid 8, väntade på Steffi och vi träffa Joan, Una och Montse. Va framme i skolan vid halv 9. Slutade ganska så tidigt : ) Men va hos Montse en stund med Steffi och Joan. Vi chillade bara sådära. Orkar inte ta kort på min outfit för är feeeeeeeett trött. Kom hem halv1/1 igår.. Så sov 5 timmar typ. Skulle träffa Alanis men så blev de inte, de va ändå ingen idé för va på dåligt humör. Satt i luren med Stephanie nyss : ) Ska nog bara chilla framför datan en stund, sen kolla kläder till imorgon och ska lägga mig tidigt idag. Sitter i luren med Joan just nu.... Men ska börja pallra mig mot köket och göra popcorn till mig och min syster : )

Fjooooooortispoze -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0