-01.44

Namn: Romina Del Carmen Medel Figueroa
Piercingar:  Öronen
Tatueringar: Noope
Längd: Tror....1.62 (?)
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Svart bby. :)
Är du kär i någon: Venne faktiskt..
Önskar du att du bodde någon annanstans: A ibland..
Tänker du på självmord: A jag tänker på det 24/7 ?..Men det klart jag inte gör. :)
Tycker andra att du är attraktiv: Ja, säkert.
Använder du droger: NEEJ!
Vilket shampoo använder du: Typ Barnängen
Vilken parfym använder du: Fantasy by Britney Spears :)
Vad är du rädd för: SPINDLAR!!!!
Gillar du att tvätta: Nja...Det e inte roligt direkt  :/
SENASTE..
Film du hyrde:  Saw 4...
Film du köpte: Kmr inte ihåg...skit länge sen
Låten du lyssnade på: Pitbull ft. T-pain- Hey Baby :D
Låten du hade på hjärnan: Pitbull ft. T-pain- Hey Baby
Personen du ringde: Bästavännen Alee.
Tv program du tittade på:  Jerry Springer.
Personen du tänkte på: Katten från fb.
HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Aa..
Gråtit över en flicka: Men ja
Ljugit för någon: Hade velat svara neej men kan inte det så JA.
Varit i slagsmål: Typ 3 veckor sen.
Blivit arresterad: Neep
ANTAL..
Gånger du varit kär: Har aldrig varit riktigt riktigt kär
Gånger ditt hjärta brustit: Flera gånger
Tjejer du kysst: Alla mina kompisar (på kinden)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 6-7 gånger
Ärr du har på kroppen: 6 på knät och ett lite ovanför naveln
SENASTE..
Bok du läste: Matteboken ahaha (ifall det räknas)
Personen du fick mail av: Mig själv..Neej skoja ba..Kmr inte ihåg
Personen du fick brev av: Tandläkaren :(
Personen du fick sms av:  Mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton (Mina föräldrar e skilda därför)
Saken du köpte: En röd skjorta
Random..
Vad har du gjort idag: Ba degat framför tv
Var det kul: Helt okej
Hur tidigt stiger du upp:  Skolan: 6.00  Helg/Lov: 12-14.00
Gillar du att slåss: Neej
Vad ska du göra idag: Ska snart gå och lägga mig
Är du seriös: Bara när det behövs
Vad är du allergisk mot: Pollen :(
Var har du ont: Nacken
Använder du hårspray: Ibland, nästan aldrig
Kan du stå på händer: Kan jag väl
Favorit serie: Hannah Montanna..Nej skoja ba... CSI: NY
Gillar du ketchup: A, bara t pommes
Är du glad nu: Venne
Var du glad igår: Ja!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Neej, tror inte det.
Vad dansar du till: Musik ( Reggeaton, Danchall, Soca)
Stockholm är:  Huvudstaden i Sverige
Göteborg är: .......Göteborg?
Kan du sjunga: Neej, tror inte de
Mer värt än guld: Familj och Vänner. =)
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: USA, ThailandOM MIG
OM MIG:...
Namn: Romina Del Carmen Medel Figueroa
Piercingar:  Öronen
Tatueringar: Noope
Längd: Tror....1.62 (?)
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Svart bby. :)
Är du kär i någon: Venne faktiskt..
Önskar du att du bodde någon annanstans: A ibland..
Tänker du på självmord: A jag tänker på det 24/7 ?..Men det klart jag inte gör. :)
Tycker andra att du är attraktiv: Ja, säkert.
Använder du droger: NEEJ!
Vilket shampoo använder du: Typ Barnängen
Vilken parfym använder du: Fantasy by Britney Spears :)
Vad är du rädd för: SPINDLAR!!!!
Gillar du att tvätta: Nja...Det e inte roligt direkt  :/

SENASTE..
Film du hyrde:  Saw 4...
Film du köpte: Kmr inte ihåg...skit länge sen
Låten du lyssnade på: Pitbull ft. T-pain- Hey Baby :D
Låten du hade på hjärnan: Pitbull ft. T-pain- Hey Baby
Personen du ringde: Bästavännen Alee.
Tv program du tittade på:  Jerry Springer.
Personen du tänkte på: Katten från fb.
HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Aa..
Gråtit över en flicka: Men ja
Ljugit för någon: Hade velat svara neej men kan inte det så JA.
Varit i slagsmål: Typ 3 veckor sen.
Blivit arresterad: Neep

ANTAL..
Gånger du varit kär: Har aldrig varit riktigt riktigt kär
Gånger ditt hjärta brustit: Flera gånger
Tjejer du kysst: Alla mina kompisar (på kinden)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 6-7 gånger
Ärr du har på kroppen: 6 på knät och ett lite ovanför naveln
SENASTE..
Bok du läste: Matteboken ahaha (ifall det räknas)
Personen du fick mail av: Mig själv..Neej skoja ba..Kmr inte ihåg
Personen du fick brev av: Tandläkaren :(
Personen du fick sms av:  Mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton (Mina föräldrar e skilda därför)
Saken du köpte: En röd skjorta

Random..
Vad har du gjort idag: Ba degat framför tv
Var det kul: Helt okej
Hur tidigt stiger du upp:  Skolan: 6.00  Helg/Lov: 12-14.00
Gillar du att slåss: Neej
Vad ska du göra idag: Ska snart gå och lägga mig
Är du seriös: Bara när det behövs
Vad är du allergisk mot: Pollen :(
Var har du ont: Nacken
Använder du hårspray: Ibland, nästan aldrig
Kan du stå på händer: Kan jag väl
Favorit serie: Hannah Montanna..Nej skoja ba... CSI: NY
Gillar du ketchup: A, bara t pommes
Är du glad nu: Venne
Var du glad igår: Ja!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Neej, tror inte det.
Vad dansar du till: Musik ( Reggeaton, Danchall, Soca)
Stockholm är:  Huvudstaden i Sverige
Göteborg är: .......Göteborg?
Kan du sjunga: Neej, tror inte de
Mer värt än guld: Familj och Vänner. =)
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: USA, Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0