-Dag 03 - Min första kärlek

Min första kärlek var i 1:an haha största snorungen. Jag och den här killen gick i samma klass och jag minns att jag fick fjärilar i magen när jag såg han & så blev jag super glad bara man sa hans namn. Minns när vi lekte i rasten och killen lekte ngt va jag tvungen att leka också. Ja ni förstår ju när man är liten & blir kär i den första man ser haha. Men det var iaf gammalt och just nu när jag tänker efter så tänker jag huuuur i helskotta kunde jag vara kär i den killen haha de sjukt. Men somsagt det var i 1:an !

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH "STÖRSTA SNORUNGEN" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-06 @ 13:05:00
URL: http://juustalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0