-Monday

Hatar måndagar, så jävla sega!
Jaja, försov mig idag men kom ändå i tid till skolan.
Grym jag är loo, mohahaha.
Och när man kmr fram så säger läraren att franska läraren va sjuk och att vi hade håltimme ist, liksom helt onödigt att jag stressa på morgonen och sen håltimme första lektionen? -.-
Anyway, slutade kl 20 i 3 och stannade i skolan lite med några
Nu har jag bytt om till sköna kläder för att chilla framför tvn, medans jag väntar på mamma att hon ska kma hem lite snabbmat....Mums! :)
Btw Eftersom jag e ganska så ny på att blogga så har jag inte så mkt läsare (inte bra) Så e ngn gullig kanske skulle kunna göra en länkning t min blogg? :)
En bild på säääääxiga meej!! :)

Kommentarer
Postat av: din fru

du är alltiii säääxiiig ;)<33

2011-01-31 @ 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0