-00.02

Herregud va mätt jag är! Hehe.. Vid halv 3 idag åkte vi t Fittja och kom hem för typ 1 timme sen.
Asso jag åt & åt hela tiden, man vet aldrig hur mycket jag åt dära! Hur kan man tacka nej till Chilenskmat!??! Det går bara inte! Men aa sen kom min mormor, morfar, moster, mosters man, mamma och några till. Så pappa och jag va med dem. Det va en treeevlig dag, och också såg en kompis där HAHA bara Ale som fattar.... Men just nu ligger jag i min säng och pappa ligger på soffan och kollar på tv. Va händer imorgon då? Jo jag och pappa ska till min bror och för att träffa/umgås med barnen.
Det ska bli kuligt (a) Ska också träffa min syster Jennifer och hennes son Daniel som jag inte träffat på ett tag, sen så rullar man hemåt till mamma. Resten av kvällen äre nog datan som gäller..
Ajde värsta boken men aa ingen tvingar er att läsa :)
.
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0