-02.37

Har inte lust att blogga ...är inte på humör, men ska göra det iaf...
Ska berätta lite kort om dagarna..Igår träffade jag Hiba och Sanae i Skärholmen. Ale kom efter.Vi rullade hemåt vid halv 6?Fick med mig 3 tröjor (y) Sen gick vi t Sanae, chillade och åt där. Jag och Ale rulla hem t Ale vid 8 och va där t 9 sen gick vi t centrum och köpte popcorn och dricka för Ale skulle sova hos mig. Vi kollade på film och vi satt i lur och drev med folk, HAHA. Vi däckade vid 5 och vaknade vid 12 idag. Ale gick hem vid 1 och jag plattade håret och vid 2 träffade jag Sanae. Vi träffade en kille som hette Semih, vi va med han i typ en halv timme. Sen kom Reda och vi satt i ip och va med han. Vi gick hem t mig snabbt sen rulla vi mot centrum och jag trääfade min mamma där. Det hände också en grej men det är för privat så kan inte säga. Så om jag inte bloggar är det för att jag har säkert fått ett straff elr nåt... Tror jag kommer få utegångsförbud...
Shiiit skriver värsta boken nu men aja avrundar här! :)
.
.

- Söndags.. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0