-15.59

Vaknade vid 2 idag av att Nicole kom innanför dörren. Åt frukost/lunch vid 3 och nu ska jag börja fixa mig för ska ut med Ale vid 17. Ska sova hos hennes pappa hela helgen för de är sista helgen jag  har kvar i Sverige för åker till Ukraina på fredag -.- Vill inte åka men kan inte göra något åt saken..Får nog hålla ut i två veckor, kommer komma tbx mellan 13-15: de augusti. Kommer åka tbx själv för pappa ska stanna kvar till den 3: dje september... Så kommer åka flygplan själv tbx. Vi ska köpa biljett hit när vi är där för det är tydligen billigare om vi köper där borta.. Sen det finns inte biljett -.- Men aa hoppas det finns annars är jag tvungen att stanna till september. Kommer sakna mina tjejer också! Vet inte om det kommer bli mycket bloggande för jag kommer inte ha med mig min internet för de blir för dyrt, så jag bloggar om jagfår låna nån av deras datorer där vi ska bo. Btw vi ska bo på landet med f*cking kryp och allting. kommer dö! Men ska börja fixa mig nu, Puss! :*
.
.

- I vintras.... -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0