-CHILE


Godmorgon bajskorvar! Satt uppe t 4 igår. Smsade hela natten typ. Hade sjuuuukaste drömmen....Juste Chile spelade igår och dem blev oavgjort mot Uruguay, det är bra ändå för om dem vinner mot Peru så kommer dem t finalen eller va det kallas :) Men som sagt vaknade vid halv 10 då pappa väckte mig, hann kolla på han sen somnade jag igen. Vaknde halv 11 av mig själv och går t rummet och ser att pappa sover så jag gick och la mig igen HAHA. Sen vaknade man igen halv 12 ville inte sova bort dagen så jag plattade håret lite snabbt. Pappa vaknade vid 12 och nu sitter jag här i soffan medans pappa damsuger (*) och lena är på jobbet.. Jag har fortfarande inte ätit frukost och jag är hungrig :S Idag så ska jag och pappa till Fittja till en Chilensk fotbollstunering. La Copa Chile... (a)
Där finns det allt man kan tänka sig från chile asso alla maträtter typ! OMG PARADIS FAN! men ska snart börja fixa mig och röra oss mot Fittja, ska strunta i att fixa frukost jag äter där istället..
.
.

- Igår -

Kommentarer
Postat av: Melissa

Vart kommer du ifrån? Får jag en länkning om jag gissar rätt? ;) Du kommer från tunisien, marocko eller chile.. :)

2011-07-14 @ 11:41:13
URL: http://melissadarwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0