-Fredag - Lördag - Söndag - Måndag

Fredag - Gick till Fittja sen gick vi hem till Ale, vi kolla på film. Sen satt vi i balkongen från 3 till ungefär klockan 6 på morgonen. Vi såg en blottare, för mitt framför där Ale's pappa bor så bor de en och ja ni fattar vad som hände..
.
Lördag - Vaknade vid 12 ungefär. Vi kom hem till mig för skulle platta håret och vid 4 ungefär åkte vi till Fittja med min syster och va där till typ halv 9 ungefär. Vi kom till hennes pappa vid den tiden.. Vi somnade i hennes pappa säng och vi sov t 10 ungefär. sen vid halv 1 så kolla vi på film och vi somnade vid 3..
.
Söndag - Så vaknade vi vid 12-13 ugefär? Vi åt frukost eller egentligen de va mat yani middag typ..
Vi rulla hemåt vid 5 typ, va hemma vid halv 6. Va med mamma , Nicole och Sergio en stunde sen vid 7 så gick jag och Ale ut. Va hemma vid halv 9. Jag och Nicole kollade på skräckfilm vid 1 igår. OMG jag skrek! eller egentligen jag kollade på filmen för hon att i telefon med sin care nalga apreta (bara nicole som fattar) Vi gick och la oss vid halv 5..
.
Måndag - Vi vaknade vid 13 idag av att mamma frågar om hon såg bra ut -.- HAHA jääätte gullig mamma : ) Vi chillade i vårt rum till 4 ungefär. Vi spelade Wii en stund och sen vid 6 så fixa vi oss för att dra till vår kusin som fyllde 20 år idag, Gratis Julian! Love you! Vi va där och hade de treeeeeeevligt : ) Mamma gick vid 12 och Nicole också, fick skjuts av Karla och Pascal vid halv 1 för orkade inte gå hem.. Va hemma vid den tiden och fixade kläderna och min säng. Bytte säng kläder också, Det va allt Ohaaaaaa att ni har läst allting ända hit, men aa ingen tvingar er, Hare bääst Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0