-Grönan

Som ni läser i rubriken så ska jag till Grönan. Ska dit med mina kusinere och min syster. Ska åka allt idag, ska inte banga eller egentligen ska försöka att inte banga på nåt : ) Stängde av datan igår vid 4 och satt i balkongen med mamma till 5 ungefär. Nicole kom hem vid den tiden så vi satt alla i vardagsrummet och snackade om lite allt möjligt. Vid 6 åt vi frukost HAHA, vi gick och la oss vid den tiden. Sov med Nicole venne varför men aa sov med henne och vi vaknade vid halv 1. Skulle egentligen träffa Alanis i T-centralen klockan halv 3 men min mamma ba gå till grönan med era kusiner lalala, aa så ganga om du ser de här så får de bli nån annan dag : ) Just nu väntar jag på att Nicole ska bli klar så att vi kan börja gå mot tåget. Tror inte de kommer bilder för kommer inte ha med mig kameran, pallar inte gå runt med väska : / Men om jag har med mig den då kandske de kommer.. Okej det finns typ inget mer att säga? A men avrundar här, Puss! :*
.
.

- Bild från Karla's iphone -


Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-27 @ 19:22:47
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0