-Jag åker idag..

Heeeejsan everybody! ^^ Vaknade vid kvart i 9 först och ringde pappa lite snabbt för att fråga när han kom. Enligt de han sa så kommer han klockan 10, sååå om 10 min ungefär. Efter att jag lagt på så sov jag till kvart över 9. Fixade mig och fixade de sista som fanns att göra och nu sitter jag här och väntar på pappa.. Herregud kan inte fatta att jag åker idag, jag vill inte buhuuu :'( Men är tvungen, kan inte ba pappa nej jag vill inte åka han kommer få flipp då. De va allt bloggar KANSKE sen när vi är på båten för vet inte om det finns datorer där, men vi får se. : ) Men annars så äre bara att säga att ni får ha det så bra i ruttna Sverige medans jag ligger på en d och solar för fullt! Neeej nu var jag taskig men skit i. Asså vet inte vad jag snackar om egentligen. Juuuuste måste fixa nåt att äta innan pappa kommer... Men avrundar här, Puss! :*
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0