-Utegångsförbud? Ja...

Vad har jag gjort idag? Inte så svårt att lista ut direkt...Men iallafall har varit hemma hela dagen, Förutom vid 7 då min mamma lät mig följa med till ica så att jag skulle få lite friskluft..
Vi köpte lite grejer och gick hem, vi va hemma vid kvart i 8 ungefär.. Har suttit vid datan sen den tiden ungefär.. Gaaaah asso jag vill ut, vart som helst! Jag vill inte sitta här hemma när det är varmt!
Men aa ska ta ett snack med mamma eller försöka så att hon kan låta mig gå till stranden om det bli för varmt :)
Men aa det va allt för dagen just nu sitter jag och messar med folk bland annat Min fina Sanae :*
Ska bara chilla vid datan ett par timmar sen äre min säng som gäller..
Puss! :*
.
.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0