-Sleepover..

Okej egentligen måste jag sätta på mig skorna men jag ska blogga lite snabbt. Igår så sov Ale här, vi va i Fittja till halv 9 och vi åkte till Vårby efter. Vi satt i parken en stund sen va vi i ip. Gick hem vid 22 men vi va tvungna att vänta på mamma som va på väg hem för jag hade glömt nycklarna hemma, så vi blev utelåsta.. Vid 12 började vi kolla på The Shining men vi pausa och satt i luren med lite folk till 4 ungefär.. Vi forsatte kolla på filmer efter och hade vi tänkt gå ut vid 8 men jag somnade vid 6 och Ale vid 7.. Så idag vaknade jag vid halv 1 och Ale typ vid 11.... Vi åt frukost och vid 2 gick Ale hem för hon va tvungen och städa hemma. Har hunnit fixat mig, ätit och städat mitt rum (a) Duktig tjej : ) Men aa det va de men nej nu ska jag sätta på mig skorna för att träffa Ale : )
Har bilder från igår men jag lägger upp dem senare..
.
.

- I måndags? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0