‐Jag lever..

Aa jag lever dem senaste dagarna har varit väääääldigt jobbiga. Vi tog båten klockan 6 i Nynäshamn i fredags. Vi åt och hade de trevligt hela kvällen, vi gick och la oss ganska så tidigt också. Men nästa dag alltså lördag så kom båten fram till polen vid 1 ungefär, Vi tog bilen och de och började köra mot Ukraina. Vi stannade till några gånger för att äta lite och de. Sen vid på natten/morgonen så kom vi till gränsen till Ukraina. Pappa körde ungefär i 2 timmar och sen så parkerade han och vi sov några timmar. Han börja köra igen vid halv 7 tror jag och vi kom hit där vi ska bo vid 3 ungefär. Alltså klockan 2 svensk tid.. Jag har hunnit packa upp mina kleder och de. Den her datan e fett konstig for ena sekunden har den dem svenska boksteverna och andra sekunden so har den inte.. Men skiiiit i, asso jag har soooo trokigt ska snart legga mig for ar ganska soo trott. Soo avrundar her, vet inte om det blir non bloggning imorgon men vi for se. Min fb fuckar just nu so jag kan inte logga in men alanis vet inte om du sog smset jag skickade till dig men acceptera min pappas fb soo vi kan chatta elskling! Saknar dig som fan! Och Sanae acceptera min pappas fb du ockso! Puuuuuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0