-katt,katt,katt,katt

Förlååååååt för dålig uppdatering men har varit hemma på hela dagen.. Som jag sa igår så åkte jag och pappa till min bror vid 2 och va där till 5. Lekte med mina busungar hela tiden, dem har blivit jäääätte stora! Hihi.. Men aa vi åkte vid 5 och va i Vårby kvart över 6, ja han bor ganska så långt bort och vi stannade lite snabbt i Donken vid Vårby för att fodra lite (a) Tog med mig maten hem och va här till kvart i 7 ungefär och efter rullade jag till Fittja Fotbollsip. Där vare den där Copa Chile, Haha åt som en gris igen.. Nej driver åt lite churros och en Lomito bara. Btw såg väääääärsta katten asso ouff KATT : ) Men nu sitter jag och lyssnar på musik, ska noppa mig lite och fixa mina naglar : ) Ajde bloggar kanske senare...
.
.

- Idag -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0