-

Idag vaknade man vid kvart i 1 och åt en youghurt (*) Sen tvättade man håret och fixade sig lite grann. Träffade Ale vid 4 i mittengården, vi gick runt ett tag och tillslut hamna vi i en bänk i parken med musik & nötter/dricka (y) Det hände lite kaos i centrum... Men aa vi satt vid bänken till halv 7 ungefär och sen så rulla vi till tåget. Ale följde med dit och jag tog tåget till Fittja. Gick till La Copa Chile igen och va där till 10 ungefär. På vägen hem vare en man som stirra på mig hela tiden! Shonon lekte cook kattig -.-
Han va fulare än min vänstra : ) Va tvungen att vänta på tåget i 15 min och när jag gick av i Vårby så kolla han på mig från fönstret och ba ler.. Jag ba asso va? Fuck You bre!...
Träffade mamma vid Vårbacka så gick med henne halva vägen hem och kom hem vid halv 11. Kollade på lite kläder som jag ska ha imorgon till Hiba's grillningsfest eller va man nu kan kalla de. Så imorgon blire grillning och efter blire Heron med ett par underbara tjejer : ) Kommer nog inte bli så bra uppdatering imorgon... Men det blir säkert bilder efter, om jag inte glömmer kameran förstås. Ska va i huddinge klockan 5 och kommer va hemma vid 22-23 ungefär.. Men herregud har skrivit värsta boken men aa ingen tvingar er att läsa ; ) Ska kolla på nån film nu och sen ska jag sova...
.
.
- Förra veckan.. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0