-01.28

Okej ska berätta lite om min dag.. Vaknade vid halv 2, va rastlös heeeeela dagen asso orkade inte göra ngt. Gick fråm min mammas säng till min säng. Vid fyra va jag tvungen att fixa mig för pappa skulle komma och hämta mig, så plattade håret, sminkade/fixade mig snabbt. Pappa kom vid 5 och vi åkte direkt hem och hemma träffade jag Lenas dotter för första gången (a) Hon är trevlig och jätte gullig : )  Vi åkte alla fyra till Elgiganten lite snabbt innan dem stängde för att köpa en present till en kompis till oss. Sen åkte vi till Fittja och va där, va med min mamma också lite sådära : ) Vi kom hem vid 11 och satte oss alla framför tv:en sen vid 12 gick pappa o lena och la sig, så jag och Oksana ligger i våra sängar med varsin data..Kan säga att min dag blev väääääldigt lyckad! Bara Ale som fattar varför : ) Ska sätta på en film tror de blir Due Date..Bloggar imorgon.
.
.

- Jag och Bästavän! -

Kommentarer
Postat av: alee

KAN DU ENS FATTA ATT JAG FORTFARANDE HYPERVENTILERAR!!!!! älskardej !

2011-07-16 @ 11:54:31
Postat av: alee

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA MIN MOBIL & HANDEN !!!!!!!1 HAHHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-07-17 @ 21:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0