-01.21

Kom hem för typ 20 min sen..
Men aa ska berätta om min dag lite kort.
Vaknade vid halv 12, chillade hemma t halv 2 ungefär.
Efterson pappa jobbade idag så gick Lena & Jag ner t centrum itället för att ruttna hemma.
Letade efter shorts, bikini och skor. Fick med mig bara ett par sneakers.
Vi hann inte kolla så mycket för centrumet i Södertälje stänger 4 och vi kom typ halv 3.
Efter såå hade pappa inte ringt så vi åt kebab.
Asso kebaben jag åt döööödar!!
Efter vid 4 kom pappa och hämtade oss och vi åkte t fittja festival grejen.
Försökte få Alee att gå men hon fick inte...
Pappas kompis va där med sina barn, vi åkte lite karuseller och åt som grisar.
Vid 9 åkte vi hem t pappas andra kompis i vårberg och nu ligger jag här i min säng.
Ska sätta på en film nu, standard...
Ska kolla på Rush Hour 2 (a)
Men aa ska nog sätta på den nu, avrundar här.
Godnatt!
.
.
- Förra veckan -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0