- den andra juni tvåtusenelva

Ligger i min säng hemma hos pappa.
Ska sova här t på söndag..
Imorgon ska jag t Vårby och kommer va där hela dagen t typ 6, sen kommer pappa och hämtar mig.
Pallar inte va här...
Ska berätta lite kort om min dag nu.
Vakna vid 11 och gick ut och träffa Alee vid 3?
Hann (*) städa lite också innan
Vi stack t Skärholmen och jag köpte en cheeseburgare, vi satt i donken i typ 2 timmar.
Sen till slut köpte Alee lite food t oss.
Efter stack vi t min träning, fast kolla ba på.
Alla tränade till när dem ska dansa på måndag i Vårby centrum men jag ska inte dansa då..
Slutade vid 7 och Alee & jag gick och hämtade Seba.
Efter rullade jag hem och pappa kom och hämta mig.
Såå nu ligger jag här, chattar med Mert & lite annat people.
Ska snart sätta på en film..
.
.

- Förra veckan -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0