-Frässsch

Har precis torkat håret och gjort 2 mackor med yoghurt.
Ska snart lägga mig och kolla på en film, venne vilken..
Men va hände idag? Jooo va i skolan t 1. Hade matte & SO prov.
Efter såå luffade jag runt i HC me lite people. (Y)
Typ vid 2 rulla jag, Michaela, Grece och Dilan hem t Montse.
Vi va där t 4 ungefär. Jag & Montse stack t Vårby för vi hade träning.
Men jag mötte Alee och först och gick hem lite snabbt.
Kom t träningen vid halv 6 t typ kvart i 8?
Tuuuung träning idag, Förutom att jag fick flipp på en kvinna...
Men aa efter stack jag t Alee och va där i typ 1 timme.
Va hemma vid 9, pratade lite me mamma om allt möjligt typ.
Tvättade håret vid 22 och nu ska jag rulla mot sängen & äta mina mackor(a)
.
.

- Feeeeeett fuuuuuul -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0