-Senaste dagarna

Okej jag vet att jag haft dålig uppdatering, men det är varmt och man är ute.
Vem vill sitta inne helt ensam framför datan?
.
Söndag: Tvättade håret och fixade mig.
Kom hem vid halv 2, fixade klart mig hemma med Nicole.
Sen vid 3 så åkte vi t lokalen i Masmo.
Det va jäääte fint där, mamma hade verkligen gjort värsta grejen. :)
Va där hela dagen typ, kom hem vid halv 4.
.
Måndag/Igår : Vaknade vid halv 11 för va tvungen att tvätta håret igen.
Fööör att hade använt hårsprej t festen så mitt hår va skabb..
Plattade mitt hår snabbt för Alee stressade mig, sen stack vi t centrum för det va Nationaldagsfirande grej. Det fanns mat och allt.... (Y)
Vid 7 ungefär gick vi ett par tjejer från dansgruppen t stranden och bada, vattnet va skiit kallt!
.
Tisdag/Idag: Va i skansen med klassen, slutade vid 2 ungefär.
Va i huddinge en stund med Steffi, Emelie, Ebba och Mio.
Sen rulla jag, Steffi och Ali t Skogås.
Kom hem vid halv 7, mamma va bara hemma.
Mormor, morfar, Sergio och Nicole är också här, ska va lite social för dem ska åka snart.
.
.

- Gammal -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0