-Fredag - Lördag

Tjingeling!
Ska berätta lite kort om dagarna..
.
Fredag: Skola t halv 12, åkte t Alee's skola och väntade på henne.
Ufft hennes skola e fett komplicerad -.-
Iaf hon slutade 3 och vi tagga hem t hennes pappa för hon skulle hämta kläder.
Vi stack hem t mormor/morfar och ladda ner 2 filmer.
The exorcist & Hipp Hipp Hora.
Vi va ute t halv 9 ungefär, sen så gick vi t en chilensk förenings grej i centrum.
Mamma va där såå vid halv 10 stack vi tre hem t oss.
Alee och jag hade tänkt och dygna men vi kunde inte va vakna länge.
Vi somna vid 2? halv 3?
.
Lördag: Vi vakna vid 10 för mamma ringde mig -.-
Sen fixade vi oss och städade lite hemma..
Vid 12 rulla vi mot centrum och hade dansträning där med bästa Alanis, Krishna,Chanti och Montse. (a)
Träningen tog slut 2 och vi gick hem t mig, bytte om & åkte t Skärholmen.
Vi såg liiiiite people där...
Sen så åkte vi t-centralen vi gjorde en sak sen så åkte vi tbx.
Alee forsatte med tåget hem och jag gick av i Vårby.
Pappa kom och hämta mig vid 6 och nu såå sitter jag i köket och försöker plugga t mitt biologi prov på onsdag som jag inte kan ett skit!
Asso herregud här sitter jag och skriver en bok...
Iaf avrundar här :)
.

- Onsdag -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0