-Kebab In My ♥

What happen today? Joo..jag va i skolan hela dagen och åkte t Alee i Alby.
Vi va där i typ en halvtimme sen rulla vi hem t mig för att hämta två grejer och jag hann byta om.
Sen åkte vi hem t henne igen och lämnade grejerna.
Vi träffade på min syster i tågstationen i Vårby, Uff va jag saknar dig! ♥
Så snäll som min syster är gav hon mig 100 kr. (a)
Jag och Alee va liiite hungriga såå vi åt kebab i grillen. (Y)
Asso kebab döööödar!
Men vid 7 stack vi t Alby igen och va hos henne i typ 30-40 min?
Sen följde Alee med mig t tåget och jag kom hem vid kvart i/tio i 8?
Nu måste jag sluta babbla och ladda upp lite bilder från idag :)
.


Kommentarer
Postat av: alee<3

PAPPPAAAAAARRRAAAAZZZIII ! HHAHAH :Dasso faaaaaaaaail mimmi vid gården ! -.-

2011-05-16 @ 20:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0