-Liiite sådär dålig uppdatering

About the rubriken...Jag veet men har varit med Alee hela hejgen.
Sov hos henne i fredags och vi gick på bio igår.
Vi va ute på kvällen och vi kollade på The Ring men vi pallade inte se klart den.
Sov hos henne igår också. Idag åkte vi t Lilje och träffade på några.
Vi chillade med dem lite och vi åkte i Skärholmen.
Fick inte med mig något hem för var pank, vi gick fan runt och åt i provsmak grejerna.
Vi kom t Vårby vid 5 sen så kom vi hem t mig och chillade lite.
Jag somnade i soffan och sov i typ 20 min?
Sen såå tog vi tåget, Alee åkte t sin pappa och jag t mormor.
Va där typ t halv 10, har precis tvättat håret. Ska snart lägga mig.
Måste torka det först sen så rullar jag mot sängen förmodligen.
Måste upp tidigt för att platta det imorgon.
Lite bilder kommer imorgon också ;)
Ska börja avrunda såå med det här säger jag Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0