-Stressss daaaag

Som ni ser på rubriken så har min dag varit väääldigt stressig.
Först på morgonen kommer jag försent, andra lektionen kom jag också sent..
Slutade vid 20 i 3 och tog 3 bussen. Gick av i masmo för att ta tåget och möta upp Alee.
Vi åker till Vårby är där en stund sen så rulla jag hem och hon också.
När jag kommer hem stressar jag för hade 20 min för att äta och byta om till träningskläder.
Gick till dansträningen och kom försent där också...
Har börjat i Montse's dansgrupp. :)
Slutade vid halv 8 och kom hem vid 8 ungefär. Satt vid datan i 20 min sen såå åt jag två mackor och nu sitter jag här,helt tröööt!
Asso har aldrig stressat såååhär mycket!
.

- Man ser inte ett skit men shit the same, Btw det va imorse -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0