-Tomtbergadagen..

Jaa som jag sa igår så va det Tomtbergadagen idag.
Den va väl helt okej dåraa
Min syster,mamma, mormor & morfar kom dit.
Jag sväääär har aldrig ätit såå mycket som idag asso döööö.
Jag åt 3 & en halv toast, dem va stora
och sen åt jag 2 våfflor som va stoooora!
Inte såå mycket egentligen men jag är jäääävligt mätt (a)
Kom hem vid kvart över 7 och gick in i duschen direkt.
Och har precis kommit ut ur mitt 2 timmars bad/dusch..
Hade typ en liten spakväll (Y)
Men ska nog pallra mig till köket och göra något att äta för börjar bli hungrig....
nää skoja ba ska sitta lite framför datan, sen torka håret & efter rulla mot sängen.
.

- I L U M I N A T I -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0