-Yesterdaaay

Igår sov Alee hos mig och vi va ute t typ 9 (a)
Va i Skärholmen och fick med mig 2 linnen/tröjor och shorts + en topp från idag.
Vi kolla på the grudge 2 och Paranormal Activity igen.. Skulle egentligen kollat på 2:an, vi hade laddat ner dne och allt fast den fucka så vi kolla på 1:an.
Vi somna vid halv 3? och idag vaknade vi vid 11.
Vi åt frukost, fixa oss och stack t Skärholmen igen för Alee behövde köpa ngt.
Vi åt där också.. (Y)
Pappa kom och hämta oss och körde hem Alee.
Sen rulla vi mot Södertälje och nu såå sitter jag här i köket med en skrikande pappa som pratar i telefon.
Jag svääär när min pappa pratar i telefon han pratar inte, han skriker!
Vi har hyrt film och snart ska vi sätta oss i soffan och bara mysa hela kvällen.
Vi ska bara äta lite. Men avrundar hära såå hare bäst mina stalkers! ;)
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0