-Vad hände?

Vad hände med Åsna ♥ Gris...?
Vad hände med Kanel ♥ Banan...?
Det där finns inte längre men jag antar att allt händer för en anledning. Det kanske inte var menat även dem bästa stunderna. Jag hoppas ni har det bra tillsammans.. Det här är inte direkt så att jag säger att vi ska bli vänner utan jag säger bara som det är.. Jag saknar det som vart och ändå lite halv nöjd för de som hände. Det viktiga är att ni mår bra och jag mår bra även fast vi inte har värandra. Inga problem och ingenting vill jag ska hända er. Ni betydde mycket eller ni betyder fortfarande men de blev som de blev. Som sagt allt händer för en orsak. Jag behöver inte nämna några namn eller något utan dem här personerna vet exakt vilka dem är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0