-Friday

Det va chill idag, hade vanliga lektioner hela dagen. Slutade 15.10, jag och Una va tvungna att gå till Tomtberga för att hämta våra väskor. Vi träffade David och Rodan i skolgården. Satt med dem en stund, töntarna satt och gunga HAHA! vid 16 börja alla rulla hemåt. Tog bussen till Fittja, hem till min mormor. Jag, mormor och morfar åkte till sjukhuset i Solna för att träffa min mami. OMG hade inte träffat henne på 1 månad typ, har saknat henne skit mycket! Pappa och min kusin Dennis va där också, så vi chilla alla till ungefär 19.15. Då rulla vi hemåt. Pappa och jag åkte förbi hos mig i Vårby, skulle hämta pengar för ska köpa lite kläder imorgon. Vill ha jeans, nån tröja och lite underkläder : ) Vi va hemma vid 20.10, Pappa, Lena och Jag åkte till Ica maxi och handla. När vi kom hem åt vi lite snabbt och nu ligger jag i min säng lite såhär halv död. Ska däcka snart, för mina ögon stängs av sig själva. Sov jääätte lite igår.. Imorgon ska jag och Pappa till centrum, vi kommer va ensamma hela dagen för Lena jobbar imorgon & på söndag. Avrundar här, Bilder kommer imorgon på vad jag köpt och lite fårn veckan. Puuuuss!

Mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0