-Till dig..

Jag hatar mig själv för hur jag är mot dig. Jag hatar inte dig utan mig. Jag kanske har sagt att jag hatar dig men så är de inte. Du måste första och erkänna själv att du är alldeles fööööör på mig hela tiden. Jag orkar inte mer. de klart jag käftar emot och säger saker, men snälla ta inte åt dig. Jag vet att jag behandlar dig som skit när de är du som alltid varit vid min sida, jag vet det. Jag ber om förlåtelse...Jag har gjort de flera gånger men jag har bara tagit de för givet men den här gången ska jag verkligen bevisa det. Jag ska ändra på allt de här, Jag lovar dig! Jag ska göra mitt bästa, jag ska bli de barnet som inte är respektlös mot sin mamma/pappa, jag ska lyssna på dig, jag ska fixa mig i skolan. Jag ska försöka fixa allt...och den här gången LOVAR jag dig det! Du vet att när jag blir arg så har jag svårt att kontrolera det jag säger. Jag kan erkänna de själv också! Älskar dig mamma. Utan dig vore jag inget! Du har alltid funnits där för mig även när jag behandlat dig som skit. Jag är tacksam över att jag har dig som mamma! Vad jag än skriver så kommer du inte tro på mig så därför ska jag bevisa de! Älskar dig mitt livs största glädje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0