-About my day...

Wazzzzzzup people?
Jag hare bra här fast det börjar bli lite tråkigt..
Jag vakna vid 9 idag för mamma satte på musik här i stugan, sååå kunde inte sova
Vi åt frukost och allt, sen gick vi till stället där vi va dagen innan och städade allt från igår som legat kvar.
Vid 1-2 åt vi paella, skiiit gootttt!
Mamma, Sergio(Hennes kompis) och Jag gick en promenad ner t stranden och tog lite bilder, dem kmr snart. (a)
Nu sitter vi i stugan och vilar lite, snart ska vi ner t där alla andra är & börja grilla lite kött och sen blire lekar och jag venne vad...
Slänger in Dagens outfit snart. (y)
Men det va väl allt för mig så jag avrundar här :)
.

.
- Lite sådär Tisdag -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0