-KEFF UPPDATERING

Föööörlåt för den keffa uppdateringen.
Har haft ganska fullt upp med skolan...
Men ska ta dagarna lite kort dåra :)
.
Onsdag: Skuula hela dagen, kom hem vid 5 och gick ut senare på kvällen..
.
Torsdag: Vanlig skuula och dansträning på eftermiddan..
Åkte hem till min mormor & morfar och kom hem vid halv 9.
Tvättade håret och gick och la mig tidigt....
.
Fredag/Idag: Skuula med dem bästa :)
Chillade med några efter skolan i Kvarnberga...
Steffi följde med hem och va här ett tag.
Hon stack vid 5 och jag gick snabbt hem för att fixa lite grejer....
Pappa kom vid 6 och vi kom precis hem från Ica Maxi.
Elr egentligen för en halvtimme sen... hihi $
.
.

- Jag för 1 vecka sen -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0