-No one is perfect!!

Asso snälla jag är inte så f*cking perfekt!
Vi har varit/är uppkäftiga och säger saker till andra även fast man inte menar det, även ibland till sin egen mamma!
När man är arg säger man saker fast man inte menar dem!!
Jag vet mycket väl själv att jag varit och är uppkäftig mot dig och sagt saker...
Men va fan ta inte åt dig, du vet själv att jag inte menar det..
Jag vet att allt du gör är för att du älskar mig och för att du vill skydda mig, men snälla göre på något annat sätt eller va mindre beskyddande..?
De är inte så mycket jag begär, jag vill bara ha lite mer frihet....?
Du vet att JAG ÄLSKAR DEEJ, och tro ALDRIG att jag inte gör det!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0