-All I want in my life, Is you baby

Pallade inte dra till ung men vi gick en stund bara. Feeeeett tråkigt. Ung är så överskattat egentligen.Folk blir fett hypade över de. Det va roligare förut.. Men va där en stund sen så gick jag hem för Sanae hade nackspärr gullig som jag är : ) Men aa va hos henne, hjälpte till lite,  fick henne att röra på huvudet också. Vi hade fett roligt i hennes rum. Vi spelade kort och jag drev hela tiden för att få henne att skratta. Stackarn fick ont i huvudet när hon skratta. Men aa sen så kollade vi lite kläder och de, vi fixa nåt att äta också. Sen vid halv 9 rullade jag hemåt. Kom hem vid kvart över. Kollade på film precis på 6:an, Tuuuuuung den va! Men imorgon ska jag och Sanae till Ung med ett par tjejer. Vi kommer va ett par stycken. Kommer träffa Asta, Damla, Natalie, Sherri, Egzona, Em, Am, Elin och Sara där : ) Vet inte om jag kommer blogga innan jag går men vi får se. Kommer gå ut tidigt men vi ska dra vid 3/4 ungefär för pallar inte va där hela dagen. Ska träffa en annan kompis också, Haha Sanae vet vem de är.. Ska snart gå och lägga mig för måste upp tidigt imorgon, Puss! :*

Kommentarer
Postat av: anonym.

åhh, du är så snyggg !!! har du haft en kille i så fall har du haft sex lr hånglat med han ? :)

2011-08-17 @ 15:47:53
URL: http://sexkillen.se
Postat av: Anonym

åhh, så SNYGG du är !! fin blogg :) ♥

2011-08-17 @ 15:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0