-GOOOOOOOODMORGON!!!!!!!

Vaknade för typ 20 min sen och har precis klätt på mig. Dagens Outfit kommer senare, so dont worry : ) Sanae ska komma till mig snart vet inte vilken tid men hon kommer snart för vi ska träffa en killkompis på ung. HAHAHAHAHAHHA SANAR JAG DÖÖÖÖÖÖR! DU FATTAR INTE HUR MYCKET JAG DOG AV GARV IGÅR HAHAHAHHAHAH! (egenvärld) Okej back to reality. Ska äta frukost nu och sen ska jag sminka mig. Sen vid 3 ungefär så kommer vi åka. Vi kommer träffa alla vi va med igår och de va ett par stycken. Asså vi såg ut som ett basketlag fan. Vi va typ 15 stycken... Men shit the same. Såååååå vi kanske ses i ung mina kära läsare : ) Ni får ha det så bra för ska pallra mig mot köket som är typ 2 m från datan... hehe. Bloggar kanske senare innan vi åker med Sanae, Puss! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0