-Sitter helt fixad och gör ingenting

Aa som rubriken säger så sitter jag helt fixad här framför datan för att vaknade halv 11 för att fixa mig och de. Sanae skulle kommit halv 12 men hon kom aldrig för hon sov, hon hade tydligen somnat 6 igår kväll. Jag satt och undra när hon kom till 12 ungefär sen så bestämde jag mig för att ringa henne och hon sov då. Jag hade väckt henne haha. Men aa det va ändå ingen ide för skulle va tvungen att gå klockan 3. Familjen ska grilla så därför men kan gå vid 5 så Sanae och du läser de här då vi går ut, pallar inte sitta hemma.. Ring mig om du kan. Såå just nu ska jag bara fixa något att äta lite snabbt för snart ska jag rulla mot tåget och åka mot Fittja. Puuuuuss! :*

Kommentarer
Postat av: serhat

du är jätte snygg (a) har du facebook? :)

2011-08-15 @ 00:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0