-Skjorta kavaj och röda byxor, rööööda byxor!

Hinner inte blogga idag för satte mig nyss vid datan och måste diska och torka håret nu. Ville bara säga det. Bara för att det har varit dålig uppdatering så gör jag ett videoinlägg imorgon : ) Bara för att jag är såååå gullig och snäll. Och vill inte direkt deppa ner bloggen för mår inte så bra just nu. Saknar min ääääälskling så jäääävla mycket! Har inte träffat henne på 4/5 dagar : ( Men ajde måste gå mamma kommer få flipp om jag inte lägger mig snart.. Ni vet sträng mamma. Alanis om du läser de här messa mig måste säga en sak : )

Kommentarer
Postat av: Sanae Alami

Rubriken<3mig

Jag älskar dig, du vet det :) <3

2011-08-25 @ 00:02:45
URL: http://alamigonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0