‐Detta fält måste fyllas i

Om jag ska va helt erlig so gillade jag inte att vara her men nu de e liiiiite bettre for vi gor lite mer saker.. Men vill fortfarande oka hem, och de besta e att jag kommer hem po sooooooondag!!!!! OMG lengtar!! Oj over till vad jag har gjort.. A men som sagt har varit och handlat lite grjer, har hittat mycket saker jag vill kopa men ska gora de innan jag oker : ) Igor so va vi i en galleria och jag fick med mig lite grejer hem.. Kopte Nagellack beeeesta! losogonfransar och skor : ) Skulle kopa linser men gjorde inte de for ska kopa po lordag och se om de finns billigare po andra stellen... Idag so okte jag och pappa till non bazar och kollade runt, vi hann inte kolla so mycket for vi trodde dem skulle stenga senare men dem stengde klockan 2.. Soo vi gick hem istellet, ot for inte so lenge sen faktiskt. Just nu sitter jag och chattar med Nicole och nogra till : ) Haha nicole gor veeeersta bestellningen men skit i. Men ajde ska forsetta campa po fb, uppdaterar senare eller imorgon..


Kommentarer
Postat av: E' - ♥

sv; jag länkar dig om du länkar mig, de är därför de heter länkbyte?

2011-08-03 @ 16:28:07
URL: http://baraewes.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem e din bästa vän? :)

2011-08-04 @ 11:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0