-Jag heter Romina och är utråååkad, bara så att ni vet.

Träffade aldrig Hiba så vid 3 träffade jag Sanae i tb, Vi gick till Ip och hamnade i jonas port tillslut. Vi skulle typ plinga på men då kommer ju robin ut och Sanae får typ panik, HAHA. Men dem stack och jag och sanae satt i porten en stund och jag börja prata med två random barn, HAHA. Vi såg däck utanför fönstret HAHAHAHA sanae, bara du fattar! : ) Sen drog vi till centrum och träffade på Yoseline, Merve och Tugce. Vi åt kebab asså shoooo. Sanae fastade inte typ så hon åt också.  Sen åkte vi till Vårberg och träffade Melanie, Mikaela och Jennie. Vi åkte till Norsborg och sen tillbax till Vårby, vi satt och snacka en stund. Sen tappade jag min plånbok. Så vi började leta efter den, men sen va Sanae tvungen att sticka. Hittade min plånbok i grillen tillslut där vi åt kebab : ) Kom hem vid halv 8 och städade mitt rum lite snabbt innan mamma kom hem.. Vid halv 9 kom hon hem och satt i luren med Sanae en stund. Asså helt seriöst jag fick fliiiiiiiipp! Men aa sen så hade jag tråkigt och då ringde Sanae igen och frågade om hur jag ville att min header/design skulle se ut. taaaack den blev jätte fin men vill bara ändra en bild : ) Sen vid typ halv 11 tror jag? ringde Alanis, Gumman allt händer för en orsak. De kanske inte är menat.. Aa vi prata ett tag och sen vid 12 så va jag tvungen att gå och lägga mig. Aa imorgon så händer typ inget för får inte gå ut för är föööör uppkäftig mot min mamma. Asså okej jag kan va uppkäftig men hon får flipp för ingenting, föör minsta lilla sak -.- Men avrundar här ska gå och lägg mig snart, ska bara ladda upp de jag köpte i Ukraina och dagens outfit/Facelook. Puss! :*
.
.

- Igååååår -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0